Ombytning & Retur

Returnering
Som privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.annesax.dk.

Varen skal returneres i samme ubrugte stand med alle orginale mærker, som ved modtagelsen. Strømpers originalemballage må ikke åbnes. Sker dette bortfalder retur-og ombytningsretten.

Varer eller pakker bortkommet under returforsendelsen refunderes ikke. Vi anbefaler derfor på det kraftigste, at du anvender en sikker transportform, feks Postdanmarks pakkeservice.

Pakken sendes til ANNE SAX, Grønnegade 30, 1107 København K.

Returretten kan også benyttes ved at aflevere varen i vores fysiske butik i Grønnegade 30, 1107 København K. I så fald skal varen være i lukket emballage og indeholde en kopi af original faktura. Vores butikspersonale vil udstede kvittering udelukkende for modtagelse af pakken og returproceduren vil ikke blive håndteret på stedet. Penge kan således ikke betales retur i butikken.

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderes købesummen til dig via den samme betalingsmetode, som blev anvendt ved købet. Ved bankoverførsel er det derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Vi bestræber os på at tilbageføre beløbet samme dag eller dagen efter varen modtages retur, men det kan tage op til 7 dage.

Mener vi, at betingelserne for udnyttelse af fortrydelsesretten ikke er opfyldt, kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse. Returfragt betales af kunden.

Ombytning
Ønsker du varen ombyttet bruges samme procedure som under returnering, angiv på vedlagt seddel hvilken ny vare og størrelse du ønsker i stedet for. Returfragt betales af kunden.
Varen kan også ombyttes til anden vare i vores fysiske butik ved at medbringe kopi af faktura.

Ved reklamation eller fejllevering
Hvis varen er blevet skadet under transporten, og det kan ses på pakken, skal du gøre PostDanmark opmærksom på det ved modtagelse af pakken.
Har du fået en defekt eller forkert vare, kontakt os da hurtigst muligt med angivelse af fejlen. Ønsker du at reklamere over en vare, send os da en email med angivelse af problemet og en kopi af fakturaen eller opgiv fakturanummer for en hurtigere sagsbehandling.
Vi anbefaler på det kraftigste, at du ikke tager en vare i brug, før en eventuel klage eller reklamationen er færdigbehandlet.