FAQ
I har sendt en forkert vare - hvad gør jeg?
Vi bestræber os altid på omhyggeligt at levere de varer, du har bestilt.
Hvis vi mod forventning sender en forkert vare, så bedes du kontakte os på mail annesax@annesax.dk
og så undskylder vi og finder en løsning, så du ikke har udgifter i forhold til returnering/ombytning.
Hvis vi mod forventning sender en forkert vare, så bedes du kontakte os på mail annesax@annesax.dk
og så undskylder vi og finder en løsning, så du ikke har udgifter i forhold til returnering/ombytning.
- Kan jeg bytte en gave?
- Kan jeg få pengene retur?
- Kan jeg få pengene retur i den fysiske butik?
- I har sendt en forkert vare - hvad gør jeg?
- Tager I udsalgsvarer retur?
- Hvilken adresse skal jeg sende returvarer til?
- Hvem betaler returfragt?
- Kan jeg returnere udsalgsvarer?
- Hvor længe kan julegaver byttes?